feliciamotta

Alla inlägg den 23 december 2011

Av felicia - - 23 december 2011 11:15

haha sååååå fail . nu startar jag upp min blogg igen . tog bort min gamla för några dagar sen och nu saknar jag redan att ha en blogg även fast jag inte använde den så mycket. tror att jag ska ha bloggplatsen som blogg...grej men jag vet inte för det blir knepigt att blogga när man inte är hemma . det skulle va bra om bloggplatsen kunde lansera androidappen som dom lovat lansera i oktober! den kanske har kommit ut men vad heter den då ?  skulle vara skitbra om den fanns och jag kunde få veta vad den heter. ^

Den här headern och designen är tillfällig . Hade den på min gamla egna blogg ^^

Idaaaag ska jaaaag ... dra ner på stan och köpa en julklapp åt en katt , och typ köpa ett par fina örhängen till mig :) 

seeeen kl 18 så kommer min farbror,hans flickvän och min kusin och hämtar mig så åker vi till stockholm där vi ska vara imorrn på JULAFTON! :D nä nu ska jag fixa lite mer med bloggen .. bye bye 


 

Tidigare månad - Senare månad

ny blogg igen :3 ♥

Presentation


Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att dansa. Jag är svensk men min pappa kommer ifrån Guatemala som ligger i centralamerika. Jag går i dansklass och har världens goaste kompisar ^^Jag har tidigare haft många andra bloggar (har bloggat sen jag var ca

Gilla bloggen

 

( klicka på gilla nedanför )

Följ mig

 

Översätt ? / translate ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

.

 

 

   

     

   

Gästbok, klick*

RSS

.



--

.-




Ovido - Quiz & Flashcards