feliciamotta

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

softar på stationen , ingen här har caaaash....du vet jag har inga miljoner men du vet vem jag ääär. en dag reser vi runt jorden frågan är bara nääär...

Av felicia - - 16 januari 2012 18:48

drogar den låten , fortfarande. Har egentiligen so att göra men jag tar en liten paus för annars blandar jag ihop allt och det blir inte vackert. ja vad kan jag säga mer? mormor var här nyss men nu har hon gått . har typ inte käkat middag so im starving men vi ska väl antagligen äta nåt snart hoppas jag. åhhh vad jobbigt att man tänker, ja nu ska jag plugga och få A! och sen :äh, jag pluggar imorrn då har jag hela eftermiddan typ. och sen gör man nästan inget ändå. Lättare sag än gjort. Imorrn har man HK och vi ska tydligen göra pizza :D Vill göra om designen , men hur ? 

fyfan vad jag längtar efter sommaren. bilden är taget på sommarlovet på Öland

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - - 19 januari 2012 19:17

HEJ HEJ NU BYTER JAG BLOGG:  FORTSÄTT FÖLJA MIG ÄNDÅ! KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL BLOGGEN                 ...

Av felicia - - 18 januari 2012 20:30

idag har jag inte gjort nåt speciellt. gått i skolan och sen gick man hem till fannyoch var där med rut. vi bakade chokladbollar och kollade bloggar :) imorrn är det torsdag, balett och gympa . åhh jobbigt . har jättemycket träningsvärk överallt för ...

Av felicia - - 18 januari 2012 12:31

Hellu. Juust nu sitter jag här och bloggar i skolan. Vi ska snart ha svenska så nu siitter jag med tjejerna påå golvet och snackar typ. Sen två lektioner till och sen slutar vi ! :D då ska jag hem och göra läxorna typ.. Och sen fortsätta med den nya ...

Av felicia - - 17 januari 2012 21:20


att jag håller på med en ny design . men den kommer ta lång tid att göra så förvänta er inte en imorgon eller så :)   idag har jag inte gjort så mycket , bakade pizza på HKn så det stank pizza i min väska sen eftersom jag tog med lite till tränin...

Av felicia - - 17 januari 2012 07:52


 nuuudrar jag till skolan , ska kanske få skjuts av Maja till HKn :D tror att vi ska baka pizza , sen senare blire spanska , livskunskap ,so och dans . NU MÅSTE JAG SKYNDA MIG... -.-     ...

ny blogg igen :3 ♥

Presentation


Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att dansa. Jag är svensk men min pappa kommer ifrån Guatemala som ligger i centralamerika. Jag går i dansklass och har världens goaste kompisar ^^Jag har tidigare haft många andra bloggar (har bloggat sen jag var ca

Gilla bloggen

 

( klicka på gilla nedanför )

Följ mig

 

Översätt ? / translate ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

.

 

 

   

     

   

Gästbok, klick*

RSS

.



--

.-




Ovido - Quiz & Flashcards