feliciamotta

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av felicia - - 12 januari 2012 18:36

     

i glaset äre pommac och bilden är tagen på nyår


lalalalalalalla , dunkar lite konstig musik . Ska väl snart äta eller nåt , imorrn har jag syslöjd och jag har glömt att köpa en dragkedja till en jacka som jag håller på o syr.. oops. :) imorrn äre fredag , äntligen tänker man då även fast det bara gått en halv vecka . seriöst pallar inte en hel vecka nästa vecka . -.- jaja nu ska jag dra

Av felicia - - 12 januari 2012 18:17


mm tog nyss ut mina choklad muffins ut ur ugnen , jävligt goda var dom för jag var bara tvungen att smaka lite mehehhehe :3

andra dagen i skolan idag , är redan trött på lektioner men nu äre en hel termin kvar med mycket att göra , t.ex spela hockey med killarna , dansa på kvarnen , dansa på öppet hus i vaksalaskolan kommer dock inte ihåg datum.. Skidresa till Romme med skolan , kanske . Skidresa till fjällen med familjen . NIORNAS SHOW , det var lite KUL ( bara för att vi tog upp det på baletten imorse ) och så har vi massor med läxor och prov som väntar ... -.- 

Tidigare månad - Senare månad

ny blogg igen :3 ♥

Presentation


Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att dansa. Jag är svensk men min pappa kommer ifrån Guatemala som ligger i centralamerika. Jag går i dansklass och har världens goaste kompisar ^^Jag har tidigare haft många andra bloggar (har bloggat sen jag var ca

Gilla bloggen

 

( klicka på gilla nedanför )

Följ mig

 

Översätt ? / translate ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

.

 

 

   

     

   

Gästbok, klick*

RSS

.



--

.-




Ovido - Quiz & Flashcards