feliciamotta

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av felicia - - 11 januari 2012 16:14

Asså typ när man kommer till skolan och har FÖRSTA lektionen på året så får hela klassen en utskällning av läraren . asså vi är inte taskiga eller dåliga eller så , vi är bara lite pratiga men annars jobbar vi bäst i 8an . Men det allra roligaste var ju att få 2 läxor och 1 prov tills nästa vecka . PÅ FÖRSTA DAN .och imorrn har vi gympa . trööööööööööööööökigt. aja ska kanske spela lite minecraft med fanny nu om hon vill för jag glömde böckerna i skolan .. meheheheh . ville bara hem så aja i take the shit for that. nu ska jag draaa . byebye .


det här var innan jul när vi hade as mycket läxor på en vecka så då fick man ta kort på tavlan där alla läxorna stod

       

Tidigare månad - Senare månad

ny blogg igen :3 ♥

Presentation


Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att dansa. Jag är svensk men min pappa kommer ifrån Guatemala som ligger i centralamerika. Jag går i dansklass och har världens goaste kompisar ^^Jag har tidigare haft många andra bloggar (har bloggat sen jag var ca

Gilla bloggen

 

( klicka på gilla nedanför )

Följ mig

 

Översätt ? / translate ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

.

 

 

   

     

   

Gästbok, klick*

RSS

.



--

.-




Ovido - Quiz & Flashcards