feliciamotta

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av felicia - - 8 januari 2012 23:33

just nu smsar jag med fanny och fanny . vi ska typ sova över imorrn och VI HOPPAS HOPPAS att ingrid också kan för det skulle vara suuuuper mysigt. nu ska jag lägga mig och kolla på twilight.  jag vet jag kollar på film 24 7 VILKET LIV. men det får mig att somna så det är good för mig iaf. Har skrivit typ 100 st HOPPAS till fanny i ett sms MOHHAHA 


låt tillängnad ( stavning? ) till mitt fina sms till fanny, lite är filmad i skarpnäck! COOLT VA ! haha alla gangsters .

Av felicia - - 8 januari 2012 21:54

Nu kollar jag på blades of glory på 5an , haha jag glömde hur bra och rolig den var!  nu börjar den!


liteeee bilder från google




Av felicia - - 8 januari 2012 15:57

blev bara några småsaker som jag behövde :)   

  

















BODY BUTTER, PAPAYA- THE BODY SHOP

nu kommer jag lukta som en liten godis haha...

RÖTT NAGELLACK ( LONDON 53 ) - MAVALA

har länge varit sugen på att köpa ett.. :)

    

haha och det roligaste var att jag kolla på en shopaholics bekännelser igår + läste boken , och i filmen så börjar skyltdockorna röra på sig . Hahah bara en ramdom grej som jag kom på när jag och Fanny var på HM .. haha!

Av felicia - - 8 januari 2012 15:53

ojj har inte bloggat idag förrns nu , baaad . Kom nyss hem , har varit på stan med Fanny och köpt en några småsaker , lägger upp bild snart . Igår skrev jag inte så mycket tror jag ? men jag satt iaf framför datan hela dan igår och typ... spelade minecraft , var inne på facebook . skypeade med Fanny , ja sen kom jag på att det bara är 2,5 dagar kvar av lovet! :( dööör pallar inte med skolan mer.  aja nu ska jag lägga upp lite saker.

Tidigare månad - Senare månad

ny blogg igen :3 ♥

Presentation


Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att dansa. Jag är svensk men min pappa kommer ifrån Guatemala som ligger i centralamerika. Jag går i dansklass och har världens goaste kompisar ^^Jag har tidigare haft många andra bloggar (har bloggat sen jag var ca

Gilla bloggen

 

( klicka på gilla nedanför )

Följ mig

 

Översätt ? / translate ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

.

 

 

   

     

   

Gästbok, klick*

RSS

.



--

.-




Ovido - Quiz & Flashcards