feliciamotta

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av felicia - - 3 januari 2012 23:02

hola bloggish. hhaha. nu ska jag llägga mig i sängen och kolla på love actually som jag fick i julklapp . ska testa att kolla på den på datan om det går, jag tror nog att det ska gå. men nu måste jag dra. vad tycks om min design? lämna gärna en kommentar! :)


ny

Av felicia - - 3 januari 2012 20:58

ny design igen , ja jag är ett design freak . :3  

Av felicia - - 3 januari 2012 17:01

HAHA har jobbat fett mycket idag , är skit trött . men ändå har jag bara skrivit 56 / 400 raporter så det är 344 kvar... men jag tjänade ca 830 kr på 8,5 h. så 90 kr/h fett naaaaajs...

nu ska jag bara chilla och kolla lite bloggar ;)











bjuder på den bilden bara för att sara var så gullig ---->

igga mig please -.-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    97 besökare igår <3





















Av felicia - - 3 januari 2012 11:00

Hellu. Just nu siitter jag på mormors jobb och hjälper henne att skriva journaler. Lite ttråkigt äre men det är kul att hjälpa till. Haha vi har typ 400 journaler att skriva så det kan ta hela dan xD nä nu måste jag dra, bloggar mer sen . Bye bye

Tidigare månad - Senare månad

ny blogg igen :3 ♥

Presentation


Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att dansa. Jag är svensk men min pappa kommer ifrån Guatemala som ligger i centralamerika. Jag går i dansklass och har världens goaste kompisar ^^Jag har tidigare haft många andra bloggar (har bloggat sen jag var ca

Gilla bloggen

 

( klicka på gilla nedanför )

Följ mig

 

Översätt ? / translate ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

.

 

 

   

     

   

Gästbok, klick*

RSS

.



--

.-




Ovido - Quiz & Flashcards