feliciamotta

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av felicia - - 14 januari 2012 16:39

hej hej nu är jag hemma igen , det var faktiskt ganska kul på konfan idag , särskilt på slutet då alla började prata och skratta mer . Haha vi fikade typ och åt alladin ,och sen när alla gått så sa ewan: På konfan FÅR man ta choklad från andra lagret ;D haha sen tog vi en till i smyyyg ;) sen på slutet så kollade vi i kyrkan där vi skulle konfirmera oss. shit nu börjar man bli lite nervös. Vi konfirmeras den 1 april . det är inte alls långt kvar tycker jag . veckorna går ju skitfort... hoppas att jag inte behöver säga mycket i kyrkan . och sen är det läger också :/ jag gillar inte läger. men det blir säkert jättebra! vi ska bo på en båt vid södermalm typ . ingen annan grupp får det så lyxigt ;) Det skulle ju vara kul om tjejerna i klassen , eller åtminstone nån eller några. :) haha jag vet att jag typ stavat allt fel men jag har lite hjärnsläpp här och nu .

heelt random bild..

 


Av felicia - - 14 januari 2012 12:00

hej nu sitter jag nog här med ewan och dom andra tjejorna och har en konfirmations träff. Vi ska väl snart äta lunch antar jag . är inte så förtjust i konfa träffarna men somsagt det är inte så långt kvar.  detta är tidsinställt somsagt :)


vet att ljuset i bilden är lite wierd men jaja palla.

 

Tidigare månad - Senare månad

ny blogg igen :3 ♥

Presentation


Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att dansa. Jag är svensk men min pappa kommer ifrån Guatemala som ligger i centralamerika. Jag går i dansklass och har världens goaste kompisar ^^Jag har tidigare haft många andra bloggar (har bloggat sen jag var ca

Gilla bloggen

 

( klicka på gilla nedanför )

Följ mig

 

Översätt ? / translate ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

.

 

 

   

     

   

Gästbok, klick*

RSS

.



--

.-




Ovido - Quiz & Flashcards